Yeti (kancl), 2012-06-17 20:04:15
Rozvedl bych trochu svůj dojem... Nápad per se byl pěkný. Vechny nebo téměř vechny obchodní řetězce by měla identifikovat větina týmů, protoe mají jako dodatečné vodítko počet písmen názvu. I to, e dráty (stuky, chcete-li), pouívají barvy *nápisů*, tedy barvy toho, co bylo ze zadání vymazáno a co tam doplňujeme, je pěkné a logické. Jene zároveň je to věc, která činí ifru víceméně nelutitelnou pouze s běnými veobecnými znalostmi. Popravě řečeno nevím, jak bych to udělal lépe bez zásadních změn (se zásadními změnami je samozřejmě moné leccos). Na Krůtě oceňuji originální principy, které by ádného příčetného člověka nenapadly. I i kdy se občas uchyluje k obskurním věcným znalostem, navíc někdy obskurně poutým, viz Ubrus z třetího ročníku, tak klíčové nejsou ty znalosti, ale ten způsob jejich pouití. V tomto směru mě ifra skutečně zklamala, protoe *způsob pouití* znalostí byl banální.
JiříK (Corn Flakes), 2012-06-17 10:27:53
První polovina nápadu hned. Druhá polovina se nedostavila. Čekání na nápovědu. Takové ifry taky nemáme rádi :-) Ale váně, mě se tedy líbila. Ověřovali jsme tři loga kvůli nápisům, a to jen abychom si byli jistí na 100% a ne na 90.