Dejw (org), 2025-06-29 10:32:13
Krústava je báječný nápad.
Petr V. (), 2025-06-27 16:14:02
Wow, pasá "...a tuto fázi s oblibou protahujeme na nejzazí míru" je fakt silná a vysvětluje mnohé z nedorozumění mezi hráči/testery Krůty a Krůtou samotnou. Bylo by krásné, kdyby existovala nějaká Krůstava (nevím, jaké ů/ú tam napsat), kde by se člověk dozvěděl, co vlastně má od Krůty čekat. Některé lidi (včetně mě) u to věčné tápání v temnotě se*e, ale kdy se to podá jako vlastnost, tak to dává větí smysl. Jinak k tématu usnadňovátek jsem dost rozpolcen - v prudce kompetitivním módu pouívám solvery proto, e je pouívají vichni, ale raději bych byl, kdyby se nepouívaly. Psát na hře programy k ulehčení luticí práce mi přijde proti duchu ifrovaček. Pouívat AI k napsání programů k ulehčení luticí práce na hře mi přijde zvrhlé. Jetě bych dodal, e cítím velký rozdíl mezi prací opravdu mechanickou, a intelektuálním výkonem, který někteří fajnovkové nazvou "mechanickou prací", protoe dostatečně nestimuluje jejich mozkové buňky. Mezi to první patří rozklad pětimístného čísla na prvočinitele nebo převod do jiné číselné soustavy a na to klidně pouiju kalkulačku/wolfram/něco. Mezi to druhé patří sudoku, osmisměrka nebo prohledávání bluditě - tam bych byl raději, kdyby mi nepřináelo do hry nevýhodu, kdy to dělám růčo. Jediná výjimka jsou achové kompozice, protoe ty u jsem tolikrát podělal, e u je nikdy nechcu lutit bez solveru.
Dejw (org), 2025-06-24 10:46:00
Orgové děkují Derovi za velmi zajímavou otázku. Předlouze se radili a nakonec se usnesli, e se pokorně obrátí na samotnou Krůtu. Ta se zamyslila a vzneeně odvětila: "Ceníme si komplexního mylení a kreativních postupů a schopnosti poradit si i v situacích, kdy je třeba pracovat s neúplnou nebo neurčitou informací. Za nejkrásnějí fázi lutění pokládáme pozorování ifry a indukování nápadů, nikoli mechanickou práci, a tuto fázi s oblibou protahujeme na nejzazí míru. Pokud hráč přesně ví, co provést, nech necítí rozpaky a přenechá mechanickou práci strojům." Podle výkladu orgů je Krůtina odpověď v duchu pravidla o pomoci nehrajících osob (přátel na telefonu) a v budoucnu toto pravidlo pouze aktualizují rozířením o umělé bytosti a dalí informační kanály.
Dominik (voy-a-ger), 2025-06-22 23:27:58
Lutěno paralelně, Lili byla rychlejí a přesnějí.
Jiřík (Corn Flakes), 2025-06-22 22:17:03
Dero, zajímavé téma, ke kterému se budeme v následujících měsících a letech asi jetě párkrát vracet. Kdyby se dělaly čírky, tak mám blí k tobě ne k Tomovi. My jsme lutili nejdřív ručně, ale díky blbé chybě jsme se na 10 minut zasekli. Po objevení chyby jeden sáhl po AI, by to normálně neděláme, ale měli jsme pár minut do konce hry, a druhý to dělal ručně. AI nepomohlo, moná i proto, e Zdenál po něm nechtěl kód, ale rovnou výsledek. Ale klidně se mohlo stát, e by pomohlo.
Dero (Přizdi), 2025-06-22 20:30:09
Měli jsme při přesunu z této (oldschoolové) ifry v týmu, řekněme... ivou výměnu názorů na téma pouívání technologií na ifrovačkách. Specifikoval jsem úlohu AI (Gemini) a poádal o aplikaci, která proces počítání a eliminace písmen provede, abychom to nemuseli dělat my a opravovat po sobě chyby. Dostal jsem aplikaci, spustitelnou, okamite pouitelnou. (Nepouili jsme ji. Ale fungovala by.) Tomovi přijde velmi nefér něco takového dělat. Zakázal by solvery vech druhů. Mně přijde naopak zbytečné dělat dlouho a s chybami manuální práci, její proces přesně znám a umím si ho ulehčit. Povauju vyuití nástroje k minimalizaci nudné práce za chytrý přístup k řeení, ne za nefér krok. (Samozřejmě ve v rámci pravidel hry. Co mi org zakáe, nebudu dělat.)
Ivo C. (Albert Stallone), 2025-06-22 10:30:14
Opět návrat do dřevních časů táborového ifrování? Ok, ale proč tohle nebylo v první části hry, nechápu. Jediné zpestření: vylutěno pár minut přaed koncem, běel jsme pro desítku, kterou jsem nemohl najít, protoe v parku u byla tma jak v pytli, a modrý fáborek ne a ne najít, nakonec nacházím a zapisujeme vyzvednutí prá vteřin před koncem hry. Tenhle adrenalin mě smířil s koncem hry.