Dominik (voy-a-ger), 2025-06-22 21:11:57
Dostal jsem přesně takovou Krůtu, jakou jsem si přál :). Tedy nenáročná trasa vedoucí pro mě nepříli známými částmi Brna a náročnějí ifry, kdy na spoustě z nich se dá nejen ztratit, ale i získat. Tedy takové ifry, e ani tým dlouhého doletu neřeí to, jestli se na hře někde zasekne, ale spí kolikrát, na jak dlouho a jestli ty ifry, kde se nezasekne, vylutí rychle.
To bohuel téměř nutně znamená, e 2/3 týmů aktuálně kratích doletů se zaseknou nezdravě často, take pro ně hra dozajista není příli uspokojivá.
Trochu mi letos přilo na kodu řazení ifer od nejnápaditějích (1-4) po méně nápadité (ale přístupnějí) ifry. Take i týmy kratích doletů viděly ty nejhezčí ifry hry, ale příli toho bez nápovědy nevylutily...
Kadopádně díky za - minimálně pro nás - povedený ročník a za rok zase (pokud se termín nebude kříit s Rock for People jako loni...)
Jiřík (Corn Flakes), 2025-06-22 20:59:27
Orgové, letos jsme se do cíle neprobojovali, tak alespoň touto cestou díky za hru! Osobně mi přilo, e svým charakterem letoní Krůta nevybočuje mimo řadu posledních ročníků. Na druhou stranu výsledková listina vypadá v první polovině hry znatelně červenějí ne ta loňská. A svátečnějí hráči u nás v týmu, podobně jako Ivo, v mnohých ifrách zábavu nespatřovali, co se podepsalo na předčasném odchodu dvou hráčů domů. Ale to je samozřejmě problém spí ná, ne hry :-) Víc napíu k jednotlivým ifrám.
Ivo C. (Albert Stallone), 2025-06-22 10:06:06
Ahoj, kadopádně díky za hru, která nás moc nenadchla. Dramaturgie podivná: střídání přepálených realizací vnitřně hezkých nápadů (v úvodu) s a banálními iframi ve druhé části hry. Sorry, e to píu tak přímo, ale Krůtu jsem si pamatoval sice jako mírně zhulenou hru, ale tohle u prostě nebylo zábavné. Po ifrách 1 a 2 se důvěra v nějakou "rozumnost" ifer propadla k nule, take potom jsme i k relativně průstupným ifrám přistupovali s krajní nedůvěrou. Přitom by zřejmě pro vnímání hry stačilo opravdu jen popřehazovat pořadí ifer, občas se zamyslet nad jejich koncovou realizací - a záitek mohl být diametrálně jiný. Dojít se to kadopádně dalo, ale to z toho za mě hezkou hru nedělá. Obecně bych rád viděl na čelných místech týmy s mením mnostvím "berličeků v podobě nápověd či deadů, ale uvědomuji si, e Krůta to má holt takhle nastavené. Přesto: to poděkování stále nemyslím nijak ironicky, několik ifer mělo potenciál, a pořád za hrou vidím spoustu práce, která si upřímné poděkování zaslouí. Navíc jsem si vědom, e týmy z čela budou mít zřejmě hodnocení odliné. Ná tým určitě mohl udělt rychleji trojku, moná jsme mohli bez nápovědy dát i čtyřku a zřejmě i osmičku. Nicméně i na těchto třech ifrách jsme se vydali směrem, který ifra umoňovala - ani by to vedlo k cíli (zase jsme aspoň vymysleli asi 3 principy na jiné ifry, take úplně nevyuité takové záseky nebyly). Netvrdím, e za rok zase, prioritu si z toho dělat asi nebudu, ale třeba za pár let zase:)