14:/Krůnigma/. 

Jako každý rok byly týmy obdařeny krutým artefaktem, tentokrát šlo o šifrovací stroj Krůnigmu.

Krůnigma se jako vždy použila k luštění DEADů a cílového úkolu.

DEAD (např. DEAD6: PIVO: CLDZAREVV) se luštil zcela jednoduše nastavením čtyřpísmenného kódu (zde PIVO) na patřičné místo v Krůnigmě, na písmenka textu (zde CLDZAREVV) se pak opakovaně aplikoval postup dle návodu ke Krůnigmě, tedy 1. prohnat písmenko transpoziční mřížkou, 2. získané písmenko prohnat Krůnigmou, 3. otočit kolečky Krůnigmy dle návodu.

Cílový úkol - Tady asi není co řešit. Během hry jste sbírali obrázky a části textu. Podle obrázku tedy přepojíme čáry na odrážeči - deflektoru Krůnigmy (obrázek odpovídá deflektoru, rušené spoje jsou také spoje na odrážeči). S novým zapojením deflektoru přečteme text s nastavením kotoučků na UKOL. V tomto případě překládáme na rozdíl od šifry Šmodrch jen nesmyslný text za dvojtečkou. Máme tedy vyrobit pro Krůtu krutou roušku. Což už je na jednotlivých týmech, jak se s tím popasují. A hurá do cíle.


 *   * ***   *   * *****    **          *  *****    **  *    *   * ***     *   *****   *   
 *  *  *  *  *   *   *     *           *      *    *     *   *  *  *  *  ** **   *    * *  
 ***   ***   *   *   *    * *          *     *    * *    *   ***   ***   * * *   *   *   * 
 *  *  *  *  *   *   *   *****         *    *    *****   *   *  *  *  *  *   *   *   ***** 
 *   * *   *  ***    *   *   *          *  ***** *   *  *    *   * *   *  ***    *   *   * 

14. ročník
/ .. .
118 hráčů v 32 týmech
11 stránek
Turkey commander 1.0
© 2015
 Ročník: 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 15 16 17
Zkuste třeba help
[]