15:/Krutý artefakt/. 

Jako každý rok byly týmy obdařeny krutým artefaktem, tentokrát šlo o krutou tabulku Krůbulku.

Použití je jednoduché. Šedá písmena a číslice použijeme dle zadání a provedeme operaci, která se pod nimi skrývá. Tedy v některých případech čteme přímo číslici, někdy musíme něco sečíst, odečíst apod. Někdy je trasa tabulkou zadána jako delší, tak uděláme vše, co na této trase leží. Čísla pak samozřejmě převádíme na písmenka.

U zadání cílového úkolu postupujeme stejně, jen dle návodu v první části cílového úkolu nám stačí získaná čísla. Z těch pak dostáváme zadání cílového úkolu. Jsou vždy ve trojicích. První značí pořadí znaku v tajence cílového hesla (vyskytují se unikátně 1-33). Druhé značí pořadí stanoviště (1,2,4,5,9,10) a třetí pak pořadí písmenka v tajence na daném stanovišti. Byla použita jen písmena z těch tajenek, které jsou jednoznačné, textové a nemají jiné možnosti čtení, v DEAD zprávách bylo toto také zachováno. V pokynech ke hře jsme letos explicitně doporučili dolušovat tajenky, tedy hráči dbající doporučení organizátorů zde získali výhodu. Haluzící týmy nebo týmy líné si pravděpodobně musely část tajenek přeluštit. Uznáváme, že je to trochu krůtý vopruz, ale na druhou stranu byla letos trasa hry velmi krátká, šifry souhrnně jednodušší, tedy jsme zvolili zadání cílového úkolu jako určitou "pološifru".


 *   * ***   *   * *****    **          *  *****    **  *    *   * ***     *   *****   *   
 *  *  *  *  *   *   *     *           *      *    *     *   *  *  *  *  ** **   *    * *  
 ***   ***   *   *   *    * *          *     *    * *    *   ***   ***   * * *   *   *   * 
 *  *  *  *  *   *   *   *****         *    *    *****   *   *  *  *  *  *   *   *   ***** 
 *   * *   *  ***    *   *   *          *  ***** *   *  *    *   * *   *  ***    *   *   * 

15. ročník
/ .. .
82 hráčů v 22 týmech
9 stránek
Turkey commander 1.0
© 2015
 Ročník: 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 17
Zkuste třeba help
[]