Jako kadý rok byly týmy obdařeny krutým artefaktem, tentokrát lo o krutou tabulku Krůbulku.
Pouití je jednoduché. edá písmena a číslice pouijeme dle zadání a provedeme operaci, která se pod nimi skrývá. Tedy v některých případech čteme přímo číslici, někdy musíme něco sečíst, odečíst apod. Někdy je trasa tabulkou zadána jako delí, tak uděláme ve, co na této trase leí. Čísla pak samozřejmě převádíme na písmenka.
U zadání cílového úkolu postupujeme stejně, jen dle návodu v první části cílového úkolu nám stačí získaná čísla. Z těch pak dostáváme zadání cílového úkolu. Jsou vdy ve trojicích. První značí pořadí znaku v tajence cílového hesla (vyskytují se unikátně 1-33). Druhé značí pořadí stanovitě (1,2,4,5,9,10) a třetí pak pořadí písmenka v tajence na daném stanoviti. Byla pouita jen písmena z těch tajenek, které jsou jednoznačné, textové a nemají jiné monosti čtení, v DEAD zprávách bylo toto také zachováno. V pokynech ke hře jsme letos explicitně doporučili doluovat tajenky, tedy hráči dbající doporučení organizátorů zde získali výhodu. Haluzící týmy nebo týmy líné si pravděpodobně musely část tajenek přelutit. Uznáváme, e je to trochu krůtý vopruz, ale na druhou stranu byla letos trasa hry velmi krátká, ifry souhrnně jednoduí, tedy jsme zvolili zadání cílového úkolu jako určitou "poloifru".