Hra se skládala z deseti stanovi a cíle.
Hlavička kadé ifry byla tvořena názvem, mottem a částí závěrečného úkolu.
Název slouil pouze jako identifikace stanovitě (při zasílání smsky po nalezení ifry a pro nápovědy), nebylo v něm (jako tradičně) nic zakódováno.
Motto obsahovalo náznaky či malé nápovědy k principu ifry, ifra se ale dala vdy vyřeit i bez jeho vyuití.
Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček vech zadání. Jeho vylutěním se týmy dověděly, e jejich úkolem bude do cíle přinést dvě desatera - krutého orga a krutého účastníka. A odevzdaný úkol znamenal pokoření Krůty.
A abychom nezapomněli ... ony se lutily i nějaké ifry... a měly i řeení...
ifra | Prům. čas | Min. čas | Max. čas | Bez náp. | Helpů | Deadů | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Terč | zadání | nápověda | řeení | 02:35 | 01:09 | 05:06 | 2 (5%) | 15 (37%) | 24 (59%) | ||
2 | Oční test | zadání | nápověda | řeení | 02:00 | 00:20 | 03:20 | 14 (36%) | 9 (23%) | 16 (41%) | ||
3 | Foto | zadání | nápověda | řeení | 01:46 | 00:30 | 03:47 | 19 (51%) | 6 (16%) | 12 (32%) | ||
4 | Balónky | zadání | nápověda | řeení | 01:57 | 00:36 | 03:21 | 9 (27%) | 14 (42%) | 10 (30%) | ||
5 | Kříovka | zadání | nápověda | řeení | 01:16 | 00:44 | 02:00 | 27 (96%) | 1 (4%) | 0 (0%) | ||
6 | Rodokaps | zadání | nápověda | řeení | 00:51 | 00:23 | 02:36 | 24 (96%) | 0 (0%) | 1 (4%) | ||
7 | Hieroglyfy | zadání | nápověda | řeení | 01:20 | 00:32 | 02:07 | 15 (83%) | 3 (17%) | 0 (0%) | ||
8 | Merkur | zadání | nápověda | řeení | 01:10 | 00:30 | 01:41 | 10 (77%) | 3 (23%) | 0 (0%) | ||
9 | Hříčka | zadání | nápověda | řeení | 02:20 | 01:39 | 02:44 | 0 (0%) | 1 (17%) | 5 (83%) | ||
10 | Nerovnice | zadání | nápověda | řeení | 00:55 | 00:34 | 01:32 | 5 (100%) | 0 (0%) | 0 (0%) | ||
Motto: Z obrázků obrázek zodpoví dotázek.
Nápověda: Stát, čekat a jít = mít.
ifra okatě postavená na semaforu, přesněji na jeho zjednoduené verzi bez vlaječek. Dvojice stejně dlouhých čárek se společným koncem tedy zastupují přísluná písmena. Souvislé objekty vybudované ze spojených písmen odpovídají slabikám, jejich shluky slovům. Pořadí písmen ve slabice se řídí velikostí čárek (od nejdelí k nejkratí). Řeení se lze dopátrat ve směru hodinových ručiček po obvodu kruhů počínaje největí mezerou.
Celkové uspořádání znaků v ifře, na něj upomíná motto, jasně sděluje princip ifry.
Help naznačuje pouití semaforu.