Hra se skládala z deseti stanovi a cíle.
Hlavička kadé ifry byla tvořena názvem, mottem a částí závěrečného úkolu.
Název slouil pouze jako identifikace stanovitě (při zasílání smsky po nalezení ifry a pro nápovědy), nebylo v něm (jako tradičně) nic zakódováno.
Motto obsahovalo náznaky či malé nápovědy k principu ifry, ifra se ale dala vdy vyřeit i bez jeho vyuití.
Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček vech zadání. Jeho vylutěním se týmy dověděly, e jejich úkolem bude do cíle přinést dvě desatera - krutého orga a krutého účastníka. A odevzdaný úkol znamenal pokoření Krůty.
A abychom nezapomněli ... ony se lutily i nějaké ifry... a měly i řeení...
ifra | Prům. čas | Min. čas | Max. čas | Bez náp. | Helpů | Deadů | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Terč | zadání | nápověda | řeení | 02:35 | 01:09 | 05:06 | 2 (5%) | 15 (37%) | 24 (59%) | ||
2 | Oční test | zadání | nápověda | řeení | 02:00 | 00:20 | 03:20 | 14 (36%) | 9 (23%) | 16 (41%) | ||
3 | Foto | zadání | nápověda | řeení | 01:46 | 00:30 | 03:47 | 19 (51%) | 6 (16%) | 12 (32%) | ||
4 | Balónky | zadání | nápověda | řeení | 01:57 | 00:36 | 03:21 | 9 (27%) | 14 (42%) | 10 (30%) | ||
5 | Kříovka | zadání | nápověda | řeení | 01:16 | 00:44 | 02:00 | 27 (96%) | 1 (4%) | 0 (0%) | ||
6 | Rodokaps | zadání | nápověda | řeení | 00:51 | 00:23 | 02:36 | 24 (96%) | 0 (0%) | 1 (4%) | ||
7 | Hieroglyfy | zadání | nápověda | řeení | 01:20 | 00:32 | 02:07 | 15 (83%) | 3 (17%) | 0 (0%) | ||
8 | Merkur | zadání | nápověda | řeení | 01:10 | 00:30 | 01:41 | 10 (77%) | 3 (23%) | 0 (0%) | ||
9 | Hříčka | zadání | nápověda | řeení | 02:20 | 01:39 | 02:44 | 0 (0%) | 1 (17%) | 5 (83%) | ||
10 | Nerovnice | zadání | nápověda | řeení | 00:55 | 00:34 | 01:32 | 5 (100%) | 0 (0%) | 0 (0%) | ||
Motto: Kdy dva dělají toté, je to toté.
Nápověda: Krutý Dejw poradí se třemi páry jmen dle vaeho výběru.
Po spárování odpovídajících řádků kříovky dostaneme dvojice křestních jmen. Kadá dvojice určuje společné příjmení dvou osobností, které se proslavily stejnou nebo velmi podobnou profesí: Lucie/Věra Bílá (zpěvačky), Vladimír/Josef Dvořák (herci), Karel Jaromír/Václav Erben (spisovatelé), Květa/Vlasta Fialová (herečky), Dominik/Ivan Haek (sportovci), Olga/Dagmar Havlová (první dámy), Dalibor/Petr Janda (zpěváci), Miroslav/Jiří Macháček (herci), Bořivoj/Oldřich Navrátil (herci), Oldřich/Pavel Nový (herci), Přemysl/Bohuslav Sobotka (politici), Ludvík/Cyril Svoboda (politici), Milo/Eduard Zeman (politici) a Karel/Bořivoj Zeman (reiséři). Příjmení se do kříovky vepisuje stejným stylem jako jména (tj. střídavě do jednoho a druhého řádku), přirozeně se začíná v řádku, kde neskončilo levé křestní jméno.
Na stejná povolání dvojic upozorňuje motto.
Help na tomto stanoviti nabízel monost zavolat krutému Dejwovi (číslo bylo uvedeno ve startovních propozicích s poznámkou: vyaduje-li to jednoznačně krutá situace).
Tajenka: KOSTELNÍZMOLAHŘBITOVVÝChBRÁNA