Hra se skládala z deseti stanovi a cíle.
Hlavička kadé ifry byla tvořena názvem, mottem a částí závěrečného úkolu.
Název slouil pouze jako identifikace stanovitě (při zasílání smsky po nalezení ifry a pro nápovědy), nebylo v něm (jako tradičně) nic zakódováno.
Motto obsahovalo náznaky či malé nápovědy k některé části principu ifry, ifra se ale dala vdy vyřeit i bez jeho vyuití.
Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček vech zadání. Jeho vylutěním se týmy dověděly, e jejich úkolem bude vyrobit trojrozměrný model krůty z alespoň tří materiálů. A předáním krůty do rukou krutých orgů tým úspěně zavril svou krutou pou.
A jaké e byly ifry? Kruté. Vizte sami...
ifra | Prům. čas | Min. čas | Max. čas | Bez náp. | Helpů | Deadů | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Hudba z Marsu | zadání | nápověda | řeení | 01:13 | 00:16 | 04:11 | 30 (68%) | 6 (14%) | 8 (18%) | ||
2 | Pentris | zadání | nápověda | řeení | 01:48 | 00:27 | 04:29 | 16 (38%) | 13 (31%) | 13 (31%) | ||
3 | Raketa | zadání | nápověda | řeení | 00:28 | 00:04 | 02:51 | 39 (93%) | 0 (0%) | 3 (7%) | ||
4 | Pod palbou | zadání | nápověda | řeení | 02:05 | 01:12 | 02:42 | 3 (7%) | 17 (40%) | 23 (53%) | ||
5 | Čarový kód | zadání | nápověda | řeení | 01:31 | 00:21 | 03:27 | 15 (37%) | 14 (34%) | 12 (29%) | ||
6 | Sportovní | zadání | nápověda | řeení | 01:38 | 00:27 | 03:10 | 14 (38%) | 19 (51%) | 4 (11%) | ||
7 | Graf | zadání | nápověda | řeení | 01:31 | 00:39 | 02:46 | 12 (46%) | 12 (46%) | 2 (8%) | ||
8 | Báň | zadání | nápověda | řeení | 01:37 | 00:40 | 02:37 | 10 (50%) | 5 (25%) | 5 (25%) | ||
9 | Ubrus | zadání | nápověda | řeení | 02:15 | 00:42 | 03:13 | 1 (7%) | 3 (20%) | 11 (73%) | ||
10 | Opilecká | zadání | nápověda | řeení | 01:19 | 00:43 | 02:18 | 3 (38%) | 5 (63%) | 0 (0%) | ||
Motto: Pokud celé zůstalo, dobrou radu předalo.
Nápověda: V sobotu mi sekerou vyrazili tři zuby.
Dílky puzzle představují písmena v morseovce zubů () a výkusů (.), které se čtou po směru hodinových ručiček od horní hrany. Po seskládání (dílky jsou na svých místech, nejvýe pootočené) se berou shora po řádcích krůty a zaznamenávají se písmena odpovídající polím, na ně krůty střílí.
Motto má za cíl navést na celistvá písmena z názvu hry, která se nacházejí v některých dílcích a shodují se s jejich písmennou hodnotou.
Help (stejně jako čerchovaná střelba) upozorňuje na pouití Morseovy abecedy, navíc přidává informaci, kde ji hledat - v zubech.
Tajenka: BUKVPARKUNAHROZNOVE