Hra se skládala z devíti stanovi a cíle.
Kadá ifra se skládala z názvu, motta, části závěrečného úkolu a samotného zadání.
Název slouil pouze jako identifikace stanovitě (při zasílání smsky po nalezení ifry a pro nápovědy), nebylo v něm nic zakódováno.
Motto větinou obsahovalo náznaky či malé nápovědy k principu ifry, ifra se ale dala vdy vyřeit i bez jeho vyuití.
Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček vech zadání. Po vylutění týmy zjistily, e jejich úkolem je odevzdat v cíli komiks o Krůtě o minimálně pěti obrázcích. Odevzdaný komiks byl podmínkou úspěného dokončení hry.
A nyní u konečně k ifrám... a také k jejich řeením...
ifra | Prům. čas | Min. čas | Max. čas | Bez náp. | Helpů | Deadů | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Symbolická | zadání | nápověda | řeení | 00:47 | 00:15 | 01:53 | 22 (79%) | 6 (21%) | 0 (0%) | ||
2 | Tečky čárky | zadání | nápověda | řeení | 01:46 | 00:26 | 04:23 | 11 (42%) | 6 (23%) | 9 (35%) | ||
3 | Bratři v triku | zadání | nápověda | řeení | 02:00 | 00:40 | 04:50 | 3 (12%) | 14 (54%) | 9 (35%) | ||
4 | Orbis pictus | zadání | nápověda | řeení | 02:29 | 00:52 | 03:43 | 2 (8%) | 2 (8%) | 22 (85%) | ||
5 | Pletenka | zadání | nápověda | řeení | 00:55 | 00:25 | 01:47 | 22 (92%) | 2 (8%) | 0 (0%) | ||
6 | Kudy kam | zadání | nápověda | řeení | 01:50 | 00:46 | 02:38 | 7 (32%) | 7 (32%) | 8 (36%) | ||
7 | Chumelenice | zadání | nápověda | řeení | 02:08 | 01:00 | 03:03 | 4 (22%) | 6 (33%) | 8 (44%) | ||
8 | Kruhový pavouk | zadání | nápověda | řeení | 02:09 | 01:06 | 02:41 | 1 (13%) | 1 (13%) | 6 (75%) | ||
9 | Pikvorky | zadání | nápověda | řeení | 00:55 | 00:46 | 01:10 | 5 (100%) | 0 (0%) | 0 (0%) | ||
Motto: ▬ ▬ ▬
Nápověda: Je čas nasadit si brejle a přestat vidět jen černobíle.
Po správném pojmenování obrázků (soboTa, stRana, ponorkA, knihovna, Tis, Průměr, Ovce, Díra, pták, Jasmín, pEs, kří, trh, kníka, nuda, svěDomí, kronika, planeta) vyel v hvězdičkách text TRATPODJEZD. Správným řeením NEBYLO jít se podívat k nejbliímu podjezdu pod tratí, ale lutit dál ;) Kadé vylutěné slovo existuje v ustáleném spojení s určitou barvou - např. bílá sobota, strana zelených, lutá ponorka... Kadá barva pak vytvářela znak v Braillově písmu a po seřazení barev (bílá-lutá-červená-modrá-zelená-edá-černá) vznikl text BIDLAKY.
Motto mělo pomoci určit obrázek květinky a zároveň naznačit spojení s barvou.
Brejle v helpu naznačují Brailla a ne černobíle pouití barev.