Hra se skládala z deseti stanovi a cíle.
Hlavička kadé ifry byla tvořena názvem, mottem a částí závěrečného úkolu.
Název slouil pouze jako identifikace stanovitě (při zasílání smsky po nalezení ifry a pro nápovědy), nebylo v něm (jako tradičně) nic zakódováno.
Motto obsahovalo náznaky či malé nápovědy k některé části principu ifry, ifra se ale dala vdy vyřeit i bez jeho vyuití.
Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček vech zadání. Jeho vylutěním se týmy dověděly, e jejich úkolem bude vyrobit trojrozměrný model krůty z alespoň tří materiálů. A předáním krůty do rukou krutých orgů tým úspěně zavril svou krutou pou.
A jaké e byly ifry? Kruté. Vizte sami...
ifra | Prům. čas | Min. čas | Max. čas | Bez náp. | Helpů | Deadů | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Hudba z Marsu | zadání | nápověda | řeení | 01:13 | 00:16 | 04:11 | 30 (68%) | 6 (14%) | 8 (18%) | ||
2 | Pentris | zadání | nápověda | řeení | 01:48 | 00:27 | 04:29 | 16 (38%) | 13 (31%) | 13 (31%) | ||
3 | Raketa | zadání | nápověda | řeení | 00:28 | 00:04 | 02:51 | 39 (93%) | 0 (0%) | 3 (7%) | ||
4 | Pod palbou | zadání | nápověda | řeení | 02:05 | 01:12 | 02:42 | 3 (7%) | 17 (40%) | 23 (53%) | ||
5 | Čarový kód | zadání | nápověda | řeení | 01:31 | 00:21 | 03:27 | 15 (37%) | 14 (34%) | 12 (29%) | ||
6 | Sportovní | zadání | nápověda | řeení | 01:38 | 00:27 | 03:10 | 14 (38%) | 19 (51%) | 4 (11%) | ||
7 | Graf | zadání | nápověda | řeení | 01:31 | 00:39 | 02:46 | 12 (46%) | 12 (46%) | 2 (8%) | ||
8 | Báň | zadání | nápověda | řeení | 01:37 | 00:40 | 02:37 | 10 (50%) | 5 (25%) | 5 (25%) | ||
9 | Ubrus | zadání | nápověda | řeení | 02:15 | 00:42 | 03:13 | 1 (7%) | 3 (20%) | 11 (73%) | ||
10 | Opilecká | zadání | nápověda | řeení | 01:19 | 00:43 | 02:18 | 3 (38%) | 5 (63%) | 0 (0%) | ||
Motto: ivot je jen náhoda a plyne jak voda.
Nápověda: Po tom neastném pátku bylo vechno vzhůru nohama.
Notový zápis je celý divný - notových linek je 6, noičky not jsou nahoru či dolů jaksi nahodile, délka taktu je nesmyslně zadaná jako 2/2 a navíc takty mají délku různou.
Je třeba si uvědomit, e poloh, kde se nota můe vyskytovat, je celkem 13: 6 na linkách a 7 v mezerách mezi linkami (včetně dvou \\\\\\\"vnějích\\\\\\\" mezer). Kadá nota má noičku buď dolů či nahoru, co dává dohromady 26 moností - a jsme doma. Stačí vepsat abecedu: zdola nahoru, první polovina abecedy má noičky dolů, druhá polovina nahoru. Tajenka byla rozdělena do taktů po slabikách, označení 2/2 navádí na abecedu rozdělenou na dvě poloviny.
Chybějící část textu známé písně v mottu (..jednou jsi dole, jednou nahoře..) krom upozornění na horně/dolní noičkovitost naznačuje, e nejdříve se při vpisování abecedy vyčerpají noty s noičkami dolů.
Help upozorňuje na číslo 13 (moné polohy not) a na to, e dalí (noty) u mají něco (noky) nahoře.
Tajenka: UNOHSOCHYUZAKLADNISKOLYNAUVOZE