2:/Šifry/. 

Hra se skládala z devíti stanoviš a cíle.

Každá šifra se skládala z názvu, motta, části závěrečného úkolu a samotného zadání.

Název sloužil pouze jako identifikace stanoviště (při zasílání smsky po nalezení šifry a pro nápovědy), nebylo v něm nic zakódováno.

Motto většinou obsahovalo náznaky či malé nápovědy k principu šifry, šifra se ale dala vždy vyřešit i bez jeho využití.

Zadání závěrečného úkolu se získalo z hlaviček všech zadání. Po vyluštění týmy zjistily, že jejich úkolem je odevzdat v cíli komiks o Krůtě o minimálně pěti obrázcích. Odevzdaný komiks byl podmínkou úspěšného dokončení hry.

A nyní už konečně k šifrám... a také k jejich řešením...

Šifra Prům. časMin. časMax. čas Bez náp.HelpůDeadů
1Symbolická zadání nápověda řešení 00:47 00:15 01:53 22 (79%) 6 (21%) 0 (0%)
2Tečky čárky zadání nápověda řešení 01:46 00:26 04:23 11 (42%) 6 (23%) 9 (35%)
3Bratři v triku zadání nápověda řešení 02:00 00:40 04:50 3 (12%) 14 (54%) 9 (35%)
4Orbis pictus zadání nápověda řešení 02:29 00:52 03:43 2 (8%) 2 (8%) 22 (85%)
5Pletenka zadání nápověda řešení 00:55 00:25 01:47 22 (92%) 2 (8%) 0 (0%)
6Kudy kam zadání nápověda řešení 01:50 00:46 02:38 7 (32%) 7 (32%) 8 (36%)
7Chumelenice zadání nápověda řešení 02:08 01:00 03:03 4 (22%) 6 (33%) 8 (44%)
8Kruhový pavouk zadání nápověda řešení 02:09 01:06 02:41 1 (13%) 1 (13%) 6 (75%)
9Piškvorky zadání nápověda řešení 00:55 00:46 01:10 5 (100%) 0 (0%) 0 (0%)

Řešení šifry 4 Orbis pictus

Motto: • ▬ ▬ ▬

Nápověda: Je čas nasadit si brejle a přestat vidět jen černobíle.

Po správném pojmenování obrázků (soboTa, stRana, ponorkA, knihovna, Tis, Průměr, Ovce, Díra, pták, Jasmín, pEs, kříž, trh, kníŽka, nuda, svěDomí, kronika, planeta) vyšel v hvězdičkách text TRATPODJEZD. Správným řešením NEBYLO jít se podívat k nejbližšímu podjezdu pod tratí, ale luštit dál ;) Každé vyluštěné slovo existuje v ustáleném spojení s určitou barvou - např. bílá sobota, strana zelených, žlutá ponorka... Každá barva pak vytvářela znak v Braillově písmu a po seřazení barev (bílá-žlutá-červená-modrá-zelená-šedá-černá) vznikl text BIDLAKY.

Motto mělo pomoci určit obrázek květinky a zároveň naznačit spojení s barvou.

„Brejle“ v helpu naznačují „Brailla“ a „ne černobíle“ použití barev.


 *   * ***   *   * *****    **          *  *****    **  *    *   * ***     *   *****   *   
 *  *  *  *  *   *   *     *           *      *    *     *   *  *  *  *  ** **   *    * *  
 ***   ***   *   *   *    * *          *     *    * *    *   ***   ***   * * *   *   *   * 
 *  *  *  *  *   *   *   *****         *    *    *****   *   *  *  *  *  *   *   *   ***** 
 *   * *   *  ***    *   *   *          *  ***** *   *  *    *   * *   *  ***    *   *   * 

2. ročník
/ .. .
122 hráčů v 28 týmech
6 stránek
Turkey commander 1.0
© 2015
 Ročník: 
0 1 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Zkuste třeba help
[]